Porto Amanhâ

Så sant som de är sagt på portugisiska, i morgon bär det av till Porto... Upp på en helt roligt galen kväll i norra Portugal, ska bli sjuuuuuukt kul.

Bussen åker vid 10:30 och första aktiviteten är vinprovning :) Går ju inte att börja bättre.. Me like!!
Sen är schemat späckat, med sevärdigheter och alkoholschema... Skrumpleverarbetet får inte glömmas bort haha!! Iof riskan är nog inte hög för det!

Ska packa lite i kväll ladda kameran och sen sova så jag är redo för helgen :)

Berättar mer senare hur allt har gått, mamma kommer på måndag oxå... Härligt att se någon hemifrån plus att hon kommer med lite chocklad till mig. Sikken helg alltså!!

Håller er uppdaterade när jag har mer rolig info.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Härligt det låter! :D

Du kommer behöva ha en övernattning på en vecka när du kommer hem och ska berätta allt för oss tjejer som väntar på dig här hemma!



Puss..*



P.S. Jag har inte kvar msn på min dator, B har gjort något med det så jag hittar det inte alls! Hehe..

2009-10-01 @ 23:19:26
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0