Behöver definitivt lite vin!!!

Kaoset fortsätter. Min kurs OB(organizational bebaviour), vart inte godkänd av SU eftersom den tydligen är  för lätt för mig (inte lätt att vara smart alltså :P). Har nu tvingats välja QM (quality management), vilket sög! Den kursen är inte rolig alls och gör att mina dagar inte alls blir roliga utan att jag får jääääääätte långa luckor. Gillas inte.
Tyvärr så va det förre veckan som man fick byta kurser så jag har jättesvårt att komma in på en kurs som jag vill läsa och som är på en lagom nivå för mig. De som jag kan välja överlappar allt med mitt schema. Vilket gör det väldigt jobbigt.

Har iaf ställt mig på kö för en kurs i portugisísk kultur och historia. Hoppas jag får den. Ska ta och gå på den kursen på torsdag och hoppas på att få en plats.

I kväll är det tisdag och då är det ESN- party, så de bli lite vin o fest i kväll! Tror att det skulle vara en förfest på residencia, så de kanske kommer lite annat folk hit. Sen blir det utgång!
Känner mig ganska seg just nu men det är väl bara o piggna till antar jag. Var partysugen för ett tag sen men det har börjat lägga sig. Med ett glas vin i mig så vaknar jag nog till ;)

Nu ska jag göra mig i ordning.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0