En kaffebreak i skolan!

Jag har precis fått hjälp av min väldigt snälla och hjälpsamma roomi Erica att ladda ner skype! Så nu har jag skype om någon vill lägga till mig. Har ni inte min mail så säg till och jag ger er mitt skype namn!!

Introduktinsdagarna pågår än och snart är det en tur i bibblan som gäller. Förhoppningsvis får vi biblotekskorten också! I kväll ska vi iväg på en välkomsmiddag med hur mycket folk som helst som arrangeras av skolan/ERASMUS. Kommer säkert bli dundertrevligt. En massa ERASMUS studenter.

Sitter just nu i kafeterian och avnjuter en galâo (kaffe med mjölk) o kollar runt lite på datorn. Vi har fått schemat i dag poch det ser ganska bra ut för mig. Kommer vara i skolan fem dagar i veckan men inte så långa dagar vilket är skönt. Tisdagar har jag sovmorgon och börjar inte förren vid två/tre så de ser ut som om att jag kommer få in lite träningstid oxå. ska bli härligt när en riktig vardag kommer i gång här! I morse skulle vi ta en genväg till skolan men vi gick åt fel håll så vi fick en morgonpromenad på 30 min och lyckades bli 20 min sena när vi för första gången skulle vara i skolan i tid. Måste nog börja ta mig själv till skolan tror jag!!!

Har lärt mig hur man skriver/säger "hahaha" o ch det är "kaakekka"... Galet kul engligt mig!!!



Nej nu ska jag dricka mitt kaffe och kanske börja röra på mig snart!!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0