En mysig gårdagskväll

Hade en såååååååå mysig kväll i går. Jag, C, B och M åkte i väg till Belêm, där vi köpte en starbuck latte och en pastel de Belêm satte oss i trädgården och njöt av en varm kväll. De va sjukt mysigt. Sen tog C med oss på äventyr till ett ställa han hittat med utsikt över Lisabon. De va en kanon utsikt, tyvärr vart det inga bra bilder med kameran (att ladda upp bilder måste börja funka snart). Efter tog vi en promenix hem. Klart en toppenkväll.
Skönt att göra något på kvällen som inte innebar att dricka under kvällstid.

Har haft BCM (Buisness creativity model) en kurs i dag. Den verkar krävande men väldigt roligt. Vi ska skapa en affärsidé som vi sedan ska redovisa för en entreprenör. Fördelen är att denna kurs inte tenteras av. Det är så många tentor ändå. Kursen avslutas i januari men den arbetet ska bara skickas in via mail, vilket innebär att jag inte behöver vara kvar i Lissabon efter julen. Tre av fem kurser än så länge är innan jul nu. Det hänger på Entreprenösskapskursen i morgon nu om jag kan komma tillbaka till Sverige till Nyår. Hoppas på att kunna göra det. De vore nämligen kanon!

Gick upp vid sex i morse och är något slut nu. Ska försöka ta mig ner till Pappa i helgen så ska ta en tupplur och sen leta efter tågbiljett.

Puss på er så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0