Frid i toppen!!

Har haft en väldigt avkopplande helg, för heeeeeela kroppen utom min mage. Bestämde mig i fredags för att sticka till pappa i Albufeira, så de gjorde jag. Efter en 2,5 h resa kom jag fram och han gick han och jag ut på en trerätters middag. De var galet gott. Grillade räckor till förrätt, sendan åt vi en så god köttbit och en stor härlig glass med annanas, nötter och grädde till efterrätt. De va så gott. Sen gick vi och tog något att dricka.
Dagen efter strax efter att jag vaknat ringde pappa och jag gick ner fixkmarknaden där vi drack en kaffe. Sen stack vi och åt lite grillad fisk till lunch. Drog till Modelo efter det och Pappa snäll som han är köpte en mickrofon och hörlurar så jag kan skypa prata med datorn.
På kvällen åkte jag, pappa min farbror hans fru ch dotter och åt kyckling piripiri. mums... Så det enda jag har gjort i helgen är princip att dricka och äta.
Måste däremot säga att det var skönt att komma i väg, ta det lugnt och få lite tid med pappa också. Det är så intensivt med allt här i bland i Lissabon att de va skönt att få ta det lite lugnt.
Redo för en ny vecka i skolan, dags att börja läsa och studera på riktigt!!

Hoppas ni också fått nya krafter under helgen, ibland behöver man hämta dem.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Sofie Broström



hittade din blogg och läste lite om dun äventyr i Portugal. Roligt!

Hoppas du får komma tillbaka någon gång.



allt gott,

Sofie

2011-01-30 @ 22:28:12
URL: http://www.sofiesrenting.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0