Köket har satt mig på diet!

Eftersom att det är totalt omöjligt att ta mig in i köket har jag sen jag kommit ner ätit sallad ungefär fem dagar i veckan! Salladerna är dessutom väldigt delikata, de består av en burk majs, en burk tonfisk, lite sallad (som finns att köpa färdigskuren) och i bland en burk kikärtor. Jag längtar efter riktigt mat!! Ska försöka ta mig ner till pappa i helgen och då får jag riktig mat och även lite vila! Kan kanske vara skönt att komma ner dit lite. Får se om jag lyckas lista ut allt med tågen ner och så där.

I dag har jag annars varit i skolan och tvättat... Inte mycket roligt alltså. Jag ska inte klaga eftersom lektionen ändå var rolig och det är alltid kul att se alla människor här på residencia!

I morgon börjar skolan 8:00 får se hur det kommer att gå att ta sig upp så tidigt. Kommer bli ett äventyr, får nog dra mig själv ur sängen. Måste upp vid sex och åka vid sju, suck säger jag bara!

Nej nu ska jag försöka fixa lite med bilder här! Människor skaffa skype så jag kan prata med er!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag har tagit körkort Linda! :D

2009-09-17 @ 16:16:24
URL: http://sannabromander.webblogg.se/
Postat av: Linda

Du är så jäkla bra Sanna... Kan du hämta mig på flygplatsen sen ;)

2009-09-21 @ 15:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0