Trött i fötterna!!

Shopping för hela slanten!! Ett helt träningspass i Colombo (en jättestor galleria). Hittade massa saker som jag ville ha men jag höll mig och gick därifrån med endast ett linne för 2,95 euro och ett par ballerina skor! Har hittat ett par jättefina stövlar som jag vill ha men det känns så jäkla dumt att köpa stövlar när det är 28 grader ute!

Måste plugga lite Portugisiska nu här. Jag och de två polska tjejerna ska dricka lite vin snart och sen gå ut en liten sväng på nån drink ( hur nu de slutar :P  ). A va så snäll och sprang ner till affären och köpte lite vin till oss :)

Försökte lägga upp lite bilder nu men internet är lite fuck up som vanligt så jag försöker senare igen!!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0