Första helgen....

Har haft lite svårt att skriva eftersom att internet inte riktigt fungerar som det ska för mig tyvärr... Har även försökt koppla in de "kinesiska teknikerna", alltså jag har involverat de kinesiska killarna på studentboendet i mitt problem! Funkar just nu så jag är glad för det!

Hände i helgen?? På fredagkvällen gick alla som går intensivkursen i portugisiska ut och träffade andra utbytesstudenter från kursen.. Va en riktigt rolig kväll som slutade sent/ eller tidigt. Träffade nog hela europa där tror jag ( själv bidrog man med den svenska delen).
På lördagen skulle jag ha gått till ett Fitness center med Bora ( en kille på boendet) men han sov för länge så jag stack till stranden med några andra. På kvällen vart det utgång med en tjej som är ansvarig för studentboendet. En marokansk bar som hennes kille äger.  Självklart vart det vattenpipa, fast dem hade wisky i vattnet, de va smaskens! Vi drack oxå någon typisk portugisisk likör som smaka söt rumpa Ginhija e eller något sånt konstigt hette den.
I dag har jag bara legat på stranden och slappat så min fäääääääääärg har börjat komma tillbaka!

I morgon är de skola igen ( har varit duktigt och gjort första läxan), sen ska jag på en rundtur och se vad som är värt att se i Portugal med de som ordnar ERASMUS utbyttet! På tisdag mååååste jag gå till fitness centret, annars är det väl någon som stryper mig :P 

BTW, jag har fått ytterligare en ny rummis, en liten ödla, Peter eller Piti som han kallas, en väldigt snäll sak som äter myggorna :) Ska lägga in en bild på honom senare!!

Tyvärr inga jättespännande äventyr denna gång ska bättra mig på den fronten och äventyra lite mer!!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Aiiinooo

Hello Lindu... Låter ju underbart det där med att ligga på standen och festa :) Hoppast du triivis...

Du är saknad!



2009-08-31 @ 07:41:29
Postat av: Sanna

Jag är inte ett dugg avis på dig tjejen!

Men jag hoppas verkligen att jag kommer hinna åka till dig på en weekend..!

Vore toppen!



Vad fin bloggen är! ;)



Puss..*

2009-08-31 @ 11:15:20
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0