Några mindre roliga händelser.

Förra veckan var bra dålig.

Marta tvingades åka hem eftersom hennes pappa är väldigt sjuk och läget försämrades. Hoppas hon åtevänder eftersom läget då är bättre, men jag är tveksam till om hon verkligen gör det. Hoppas på det bästa och allt går bra. Men väldigt tråkigt det som hänt.

I Onsdags var jag på tjurfäktning. Det var nog det värsta jag varit med om. Trodde dem bara skulle fånga tjuren men det visade sig att de stack tio spjut i dem. Blodet rann en förlorade ett stort köttstycke. Det var en hemsk upplevelse. Aldrig mer säger jag. Ville gå ut och joina djurrättsaktivisterna. Det kändes som en bättre plats. När de väl hade torterat en tjur, började de tortera en till. Jag gick efter en timme. Det visade sig att det skulle hålla på och torera de stackars djurarna i tre timmar. Nej tack för mig.
Det var även en fag sport, martadoren red ju på en häst, klart som fasiken att han hade överläget då. Fegt och rent av äckligt. Hur kan man kalla det för underhålllning. blä!

I fredags var jag på en galen fest och var hemma morgonen efter. haha, var galet roligt. Underbar klubb men en strand och två dansgolv. Relax men ändå galet party!! Sen var jag som en säl resten av helgen. Så kvällen vart att koppla in datorn till en projektor sen låt vi och kollade på film. Väldigt mysigt måste jag säga.

På söndagen var jag duktig och pluggade. Men inte hela tiden firade även Amerali som hade lagat en härlig lunch i två timmar åt några av hans vänner mig Cookie och Marta 2. Var galet gott.

Nej nu är lektionen slut, måste dra till nästa.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0