Tack Amanda

När jag kom tillbaka till Residencet i dag kom en av tanterna vid ingången med ett paket till mig, från min älskade vän Amanda. Om det är någon som gör något sånt så är det hon! Amanda du ska veta att det verkligen uppskattas!!
JAg fick FYRA 200 gram Marabou och två böcker på Svenska. Har redan lyckets äta upp en chockladkaka... Marabou sommar samtidigt som jag läste 60 sidor i boken. " 14 år och till salu" En galet hemsk bok men sjukt bra skriven. Historien är hemsk, men man kan inte göra annat än att beundra personen som är huvudperson, hon måste vara en väldigt stark människa som äverlevt, både fysiskt och psykiskt allt det hon berättar i boken. Läs den!! Tusen miljoner miljarder tack Amanda!!

Jag har även köpt mig själv en resa till Madride den 14-16 November, vet ient om jag har skrivigt det här eller ej. Har ju blivigt så dålig på att uppdatera min blogg på senaste, vet itne riktigt varför... Kul ska de blir med Madrid iaf har inte varit där!!

Gav mig på ett shoppingförsök i går, ville hitta stövlar eller stövletter men de gick mindre bra! hade hoppats på en dag med mig själv och spendera massa pengar på mig själv. Dum som jag var började jag prova byxor och då blir man ju lätt deprimerad eftersom jag aldrig kan hitta byxor som passar. Får nog gå och handla utan att prova byxor nästa gång tror jag!!

 

TYvärr har jag inte så mycket mer och berätta just nu...  så,

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0