Varför välja något du inte är intresserad av???

Jag blir galen, sitter på IMIB och har en konferens med en skola i Peru nu. Men varför sitter vissa människor som passiva förlamade människor och säger itne ett skit under konferensen. Varför har man då valt en kurs som går ut på dessa diskusioner. Hur ska man klara sig i ett riktigt sammanhang om man itne talar för sig... I bland blir man galen och inte fattar varför. aja drop it antar jag.. men det är ju så här varje jäkla lektion...

Har iaf något kul att se fram emot, i morgon ska jag se Everton mot Benfica på Estadio da Luz. Ska bli grymt kul att se den matchen. Plus att det är min födelsedag då gör det ännu roligare att se matchen. Himla bra present till mig själv, haha eller jag ska nog köpa mig ett par stövlar eller två också :P
Tycker egentligen inte om att fira min fördelsedag. Eller det var ju skit kul när man var yngre, men nu blir man ju bara tråkigt äldre, suger... haha får se vilken ¨ålder det bli i morgon, funderar på att fylla 18 igen!! haha

 

NEj nu ska jag vara lite aktiv i chatten också, även om det inte är någon där, så ska jag se om jag kan hitta någon att chatta med. Annars hamnar jag väl på FB antar jag.

puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0