Dansa till fötterna värker.

I går vart det party. Kom hem vid fem. Hade dansat i tre timmar då, trött men glad var man när man la huvudet på kudden. Kvällen va väldigt lyckad från början till slut.
Förfest på residencet så massa människor kom hit, även folk som inte bor här. Efterdet drog vi ut men klubben öppna inte förrens vid ett. Vi hamnade på en irländspub medans vi väntade (den va närmast). Två as sköna killar från jamaica satt o spela reagge så stämningen var helt underbar. Efter drog vi till Music box, själva nattklubben och där dansade vi till tidigt!! En av de bättre kvällarna här hittils!!

På morgonen tog jag det lugnt i dag, vaknade vid tio, sen försökt fixa bostad till mamma när hon kommer nästa vecka (bara en natt de gäller man kan vara klurrigt ändå). Efter det bar det av till skolan, hade IMIB. Videokonferens med Peru i dag, det var roligt även om man inte alltid fick svar på det man frågade. En sak jag inte förstår är människor som väljer en kurs som denna men sedan inte deltar i diskussionerna. Även om jag är huvudledare är det inte bara jag (plus en till) som ska diskutera, jag fattar inte hur de andra bara sitter där och inte säger något. Har man inte valt fel kurs då kanske?? Trodde man tog den för att man tycker om att diskutera och prata men icke... Man undrar ibland!

Lagade god mat i dag, lax med sparris, färska champinjoner och sparris. Sen lite pesto till det. Låter konstigt men de vart riktigt gott faktiskt. Var värt att slåss lite i köket för det. Plus att jag har matlåda till i morgon, bonuspoäng till mig :)

 

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Pluttan!



Läs det här meddelandet till dig! :)



http://sannabromander.webblogg.se/2009/september/draft-sept-30-2009.html

2009-09-30 @ 21:44:49
URL: http://sannabromander.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0