En medioker gårdagskväll

Kvällen i går var kanske inte den bästa hittils. De roligaste som hände var att vi var på en oktoberfestival och fick därför uppleva lite mer av det traditionella Portugal.
I övrigt, mediokert. Kände mest för att gå hem efter ett tag men ville inte dra hem själv så man fick vänta på alla på de andra och så man var inte hemma förren tre.

I morse vakna jag av att några hammrade, vaknade vid tio, men kände verkligen för att sova längre. Suck, aldrig får man vila här inte!

Nej nu ska jag göra mig i ordning, ska i väg till  en pool med Cookie, hon ville simma några längder och jag är inte den som säger nej till lite träning, framförallt inte kombinerat med bad :)

Sen kanske vi även hinner med lite sevärdigheter. Eller man kan ju hoppas iaf!! Nya äventyr på gång!

 

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0