Hatar portugisisk byråkrati!!

Mitt learning agreement överrensstämmer inte alls med verkligheten här nere.
Just nu springer jag runt i skolan och letar koordinatorer för och fixa till mitt schema. En kurs som jag har valt existerar inte längre så vet inte hur jag ska göra där. En kurs kan vara två olika kurser så jag kanske har lektion i dag eller kanske inte.. Det kommer bli en trevligt överraskning! Portugal behöver seriöst överväga sin byråkrati och organisationsförmåga! Kanske man ska ge dem en kurs i hur man organiserar på bästa sätt!!

Det är så många som hart överlappande kurser men som är tvugna att läsa kurserna för att få tillgodoräkna sig denna termin. Skolan har mycket problem just nu. Men om jag ska vara ärlig orkar jag inte bry mig om andras schema problem JAG VILL FÅ MITT FIXAT!! 

Snart ska jag inte till koordinatorn och hoppas på att allt fixar till sig. Håller på att bli lite smått galen just nu! Tycker om svenska strukturerade system måste jag säga.

Något positivt är att jag var på Sporting Lissabon match i går. Stadion va grym atmosfären va härlig (mycket bättre än i sverige). Fick se massa gula kort, ett rött och ett mål!! Kommer bilder från det! Jag lovar!
Ska försöka gå på Sporting- Porto den 27  september och Benfica- Sporting den 29 November!
Vill även se lite fler Benfica matcher!!
Grymt kul!

Nej nu ska jag fixa mitt liv och schema här nere.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0