Inte kul att plugga just nu.

Sitter och försöker plugga men det är så varmt att det är jobbigt att koncentrera sig. Har redan tagit en kalldusch med det hjälpte bara för stunden. Samtidigt håller jag på o tvätta, kläderna börjar ta slut nu. A och M skulle köra en maskin vittvätt men fyllde inte maskinen så jag tvättar med dem! Kanske en bra anldning att inte plugga fast jag borde. Testet är i morgon men jag vet inte hur seriöst jag ska ta det. Har försökt plugga lite av och till men det ska tydligen ta en halvtimme att skriva det så jag vet inte hur seriöst provet är. Hoppas på det bästa iaf. Kanske de går bättre när de blir svalare att koncentrera sig. Har knappt pluggat något alls. Inte så lätt att få ro på residencet. Ska nog låsa in mig på rummet snart. Fast de lär nog inte hjälpa, ska i väg på en BBQ för alla ERASMUS Lisboa studenter i kväll. Kanske hinner plugga i två timmar iaf. Ska försöka att inte dricka så mycket då kanske presentationen och testet går bra :S

Nej nu ska jag återgå till mina plikter.

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0