Jag har börjat träna :)

I går gick jag med i wolleyboll laget!! JIPPIIIIIII.. änteligen lite träning. Vi har en tränare och de kommer bli ett mästerskap med andra skolor i Lisboa plus att vi kommer få tröjor!! Allt för 5 euro, kanon!!
Första träningen var i går, den gick faktiskt hyfsat bra kondisen var inte helt bortblåst trots min sangria konsumtion. Nackdelen är att jag i dag ser ut som en knarkare. Har blåmärken längst underarmarna som liknar små prickar och nårga större. Haha kanske någon försöker sälja lite mer till mig i kväll, de finns ju inte lite droger i Portugal *NOT*. 

Ska försöka ta mig ut i kväll, de flesta andra va ute i går men jag va så trött efter att ha gått upp vid sex, skola till 17:30 från åtta och sen wolleybollträning mellan 19-20:30. Sen när jag väl kom tillbaka var jag tvungen att skriva frågor till IMIB kursen eftersom jag och Stina (den andra svenskan) är topp ledare i vidoekonferencen med USA på måndag. Vi är först ut!! Skönt, då behöver vi inte tänka på det längre fram!
Tyvärr alla de flesta andra döda men Marta 2 är taggad på att dra ut ett tag så jag ska gå med henne :)

De var allt för nu, livet leker vidare här nere, jobbar än på skrumplever och inget internet på rummet än!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0