Jag och internet här är inte vänner...

En seg dag i dag. Har suttit i timmar och förberett en dialog inför onsdagens lektion. Det kommer bli både test och en dialog som vi blir betygsatta efter, antar att de va lika bra att ta sig i kragen och faktiskt börja plugga. Ska försöka studera i morgon med. Kan nog behövas.

Ska försöka boka ett flyg till Madeira nu. Tre dagar inklusive ett fint hotell med frukostbufé!! Allt kommer gå på 80 Euro. Galet billigt så den resan måste jag ta. Resan bär av den 15 Oktober till den 17 så det är bara två nätter. Alldeles lagom!!

Har väntat i några timmar på att internet på residencian ska fungera så jag kan använda internet och prata med lite folk på msn, plus boka flyget! Tyvärr har det börja anlända människor nu och internet bara hänger sig vilket gör att ingen kan använda det. Vilket suger och alla blir galet irriterade. Hoppas verkligen dem kommer installera internet i rummen. Kommer inte klara mig annars när studierna startar på riktigt..
Håller alla tummar jag har (snälla gör det ni med så jag får mitt internet).

Nej nu ska jag leta resan igen med A och M.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0