Jag ska få internet :)

Ett under har hänt, vi ska tydligen få internet på våra rum runt den 20 September!!!! Då kanske jag kan lägga upp lite bilder utan att internet hänger sig :)
Längtar redan nu till att få internet där. Hoppas på att kunna ladda hem skype så man kan ringa lite till sverige med! 20 September i sikte alltså! Antar att jag fårförsöka stå ut till dess..

M och A funderar på att köpa en resa till Madeira i Oktober och vill ha med mig, funderar på om jag ska med eller inte... Nackdelen är att jag missar några dagar i skolan, fördelen jag får åka till Madeira. Får se hur jag gör.... Måste bestämma mig i kväll beror nog på vad resan kommer kosta. ERASMUS Lisboa brukar anordna en resa till Marock, Casablanca och den vill jag absolut inte missa. Inte heller resan till Madrid som dem brukar göra. Få se hur det blir med allt.

I dag har jag ägnat mig åt att dega på stranden. Börjar känna ett behov av att träna nu alltså, men de är flera som ska gå danskurs så kanske hänger på där... Även om man inte är gjord för dans så måste man anta utmaningen :P

Jag har kommit på att en jag inte har nämnt Sanna Bromander, hjärnan bakom denna rosa och fina blogg. Hon hjälpte mig att starta upp den ocfh den är såååååååååå fin!! Nu måste jag bara få upp lite bilder så att jag håller hennes standard!! Tusen tack Sanna du har gjort ett så fint jobb med bloggen.. Massa pussar och kramar till dig!

Nu är det dags för lite studier!!

puss på er, vi synas ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0