prov och shopping...

Vaknade av åskan i morse. Det blixtrade och dundrade som bara den. Regnet forsade ner och pendlade mellan att regna is och vatten. Två timmar senare var det över och runt nio var det blå himmel och vart 30 grader varmt. Vädret här är allt bra konstigt. De värsta är att det pendlar hela tiden i temperatur ( där hjälper nog AC till mycket). Man svettas som en gris, sen fryser man, sen är det bra och sen är man tillbaka till svettet. Tror jag vet hur klimakterier och värmevallningar kommer vara i framtiden nu! Kan ju inte säga att det är något jag ser fram emot.

Portugisiska testet var i dag, även dialogen! Gick väl okej antar jag, tror inte jag är underkänd men de va ju inte de bästa jag presterat i mitt liv. Va på BBQ i går med ESN och vaknade av åskan vid sex så sov bara 3-4 timmar i natt. Kan vara en bidragande faktor. Sangrian är lockande :P

Efter vart det av till lite shopping med A och M. Vart en lila klänning för 9 EURO ocH tre scarfar  för 7,5. Dem va så fina och billiga. Lär nog inte behöva köpa det på ett tag i alla fall!! De var kanske inte behövligt med dem men det kändes bra psykiskt. Har haft tankarna på hemma plan i dag. Vet inte varför men där har dem varit i alla fall. Att man kan sakna att umgås/konversera med sina vänner o kära märker man inte först man inte kan det på samma sätt längre. Tog en tupplur på eftermiddagen och lyckades få lite tid för mig själv, vilket va välbehövligt och väldigt skönt. Nu känns det bättre igen när man har fått gå undan. Knappt haft en stund för mig själv på två veckor vilket är lite påfrestande när jag vant mig vid att bo själv. Som sagt nu är jag tillbaka igen en tupplur, pratat på msn och ätit en bit fisk.

Puss på er så länge

Kommentarer
Postat av: Poopi

KOM HEM, VI BÖRJAR OM IGEN!! VI GLÖMMER ALLT, DÄR UTE ÄÄÄÄÄR DET SÅÅÅÅ KALLT.. Hahaha!

Jag sjunger lite för dig här hemma, så att hemlängtan inte blir allt för jobbig, förstår att du saknar mig något oerhört :D

2009-09-10 @ 20:15:06
Postat av: poopi

btw, kan du inte ta upp en ett inlägg om idioter som först försöker vara otrogna mot sin flickvän för att "det inte har varit så bra på senaste" och sedan åker iväg på kärlekssemester med tjejen trots att idioten i fråga fortfarande försöker lägga in en stöt på en annan tjej.... Var är denna värld på väg???!! MYCKET VIKTIG SAMHÄLLSINFORMATION!!! AAhhhhhh GGRRRRRRRRRR!

2009-09-10 @ 21:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0