Skolan har börjat lösa sig.

Har börjat få ordning på mina kurser nu! Inte varit på alla introduktioner än men tror att jag håller mig till detta schema!
Dessutom har jag än så länge två av fem tentor i december, med lite tur kan man få skriva alla däromkring och kunna åka tillbaka till Sverige till nyår. Ska däremot inte hoppa för högt än, gäller att jag sätter dem också. Det vore däremot bra att kunna skriva alla i december i fall att jag mot förmodan inte skulle klara någon så kanske jag inte behöver stanna så länge och därmed inte missa något i Sverige eftersom skolan börjar mycket tidigare där.
Har bland annat en kurs där vi har videokonferenser med USA och Peru och diskuterar! Verkar som en givande och intressant kurs. En kurs vet jag inte vad den handlar om och resten får vi se i slutet av veckan!

Var och kollade på gymmet i dag, vet däremot inte om jag ska gå med där eller gå med i något lag i skolan( eftersom det är gratis). Gymmet var inte så billigt. Ska till skolan och se vilka kurser man kan ta via den och vad de kostar.

Efter skolan hamnade jag på playan med B, S och C sen kom det lite mer folk så vi vart en liten grupp till sist, mysigt!
SKa i väg på BBQ i kväll, min lektion börjar inte förrens 14:45 i morgon så jag behöver inte känna någon direkt stress där. Ska nog ta mig en liten sovmorgon! Sen maila och försöka fixa med alla formaliteter inför kurserna mellan Sverige och Portugal

Tyvärr har det inte hänt något jättekul nu direkt.

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0